sanningens ögonblick

Hey! Har precis sett sanningens ögonblick.
Det är verkligen ett måste för er som inte sett detta program! Går på söndagar och torsdagar på kanal 5.
Kvällens frågor var väldigt intima måste jag säga, haha & det krävs nog ganska mycket innan man ställer upp i ett sånt slags program. Man måste nog ha ett rejält självförtroende.
Självklart så väljer de nog ut det som är lite smått galna? Det säger sig själv, vem skulle annars titta?
Min kväll har varit väldigt lugn. Blev att sitta framför tvn och mysa med älskling istället för att träna.
Kan nog vara bra att jag vilar mina vrister några dagar.
Nä, nu ska jag umgås med älskling lite innan han åker hem.
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: therese

haha, det är bra! :D

2008-05-16 @ 23:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0