Mensvärk

Hey! Har precis skrivit idrottsuppgiften klar, eller nästan iallafall!
Har endast kvar att skriva reflektioner oså vilket jag måste fråga våran idrottslärare lite mer om.
Är det om texten man ska skriva? Eller om hur arbetet gått?
Ja, som ni ser är jag lite förvirrad, haha! Men till på onsdag ska den då vara klar iallafall ;P
Dagen har varit sådär hittils. Har haft sån otrolig mensvärk. Ändå äter jag P-piller.
Men jag har endast ätit dem i några månader nu, så det kanke tar ett tag innan de fungerar som de ska?

Aja, ser fram emot kvällen. Då blir det tv-tittande för min del.
Både bodyguard och sanningens ögonblick är ikväll.
Nu ska jag få i mig lite frukost och hitta på något. Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0