Måndag

Kom precis hem från gymmet och ska väl snart hoppa in i duschen.
Blev ett rätt så långt pass idag! Tränade 3 ggr i veckan förut medan jag nu tränar ca 1 gång och bytt ut resten mot konditionsträning. Var ute och gick  tre långa pass förra veckan & det var så härligt.
Har även fungerat ganska så bra med att skippa kakorna oså. :) Känner mig redan mycket piggare!
Tänk att det man stoppar i sig kan påverka en så otroligt mycket.
Fast självklart så unnar jag mig på helgerna ;P Det är ett måste!

Morgondagen blir nog rätt så lugn. Slutar tidigt imorgon vilket känns skönt.
Får se om jag passar på att gå ut och gå eller något då. Om det inte blåser allt för mycket.
Nä, nu ska jag hoppa in i duschen. Ni får ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: sandrams

ja skulle ha tröttnat på att gymma för länge sen ;)

2008-05-13 @ 07:40:51
URL: http://sandrams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0