Godmorgon!

Godmorgon, eller vad man nu ska säga?
Vaknade för ett bra tag sedan och hara precis slängt i mig lite frukost.
Har sovmorgon idag ända till kl 12.30. Känns underbart!
I eftermiddag har vi inga lektioner, vi ska kolla på nån utställning eller något så det blir en lugn och väldigt kort dag! Nästan så att jag redan är rastlös, haha ;P
Idag kommer älskling hem. Han & hans klass har varit och tältat någonstans.
Så det blir nog att vara med honom och mysa lite! :)
Tänk att man kan sakna någon så mycket efter bara någon dag.

Nä, nu ska jag måla naglarna bara för att ha något att göra och sedan ska jag väl laga någon lunch
innan jag åker! Ni får ha en bra fortsatt dag.

Kommentarer
Postat av: Solle ~

Så skönt nu när det börjar närma sig skolavslutningen, nästan inga lektioner! :)
Ha en trevlig dag!

Mvh Solle ~

2008-05-28 @ 10:36:36
URL: http://www.solles.blogg.se
Postat av: sandrams

nice med sovmorgon!

2008-05-30 @ 19:21:28
URL: http://sandrams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0