Då var denna dag över

Då var denna dag över! Fick sluta tidigt idag vilket jag behövde.
Har suttit framför datorn & gjort min idrottsuppgift som ska lämnas in nästa vecka.
Har upptäckt att det blir ganska så mycke text och jag har bara skrivit om ungefär hälften?
Aja, ska satsa på MVG iallafall.
Kvällen blir nog ganska lugn! Ska snart äta middag och sedan blir det förmodligen att öva
lite på talet jag har imorgon i svenskan. Tur att det bara är ca 2 minuter.
Sedan ska jag vara med älskling. Får se om det blir någon träning ikväll eller om jag tar det i helgen.
Har haft väldigt ont i vristerna sedan jag börjat gå. Beror nog på att jag inte är van att gå sen förut.
Men det blir nog bättre med tiden! Nä, nu ska jag äta.
Ni får ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0