Snart midsommar

Då var det snart dags att åka! Har precis packat klart allt och väntar bara på resten av familjen.
Känns skönt att få åka bort ett tag och få tänka på annat.
Det går bättre och bättre för varje dag men kvar finns en smärta i bröstet, som alltid kommer finnas där så länge han inte pratar med mig! Att säga förlåt är det minsta han kan göra efter hur han behandlat mig.
Till er andra, låt ingen behandla en så illa och låt ingen utsätta er för samma sak som jag blivit utsatt för.
De är inte värd det!

Nu ska jag köra in mopeden i garaget och sen blir det att åka.
Ska även få övningsköra dit, får se hur det går och om man överlever resan dit :)
Ha en bra helg, för det tänker nämligen jag försöka att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0