slutat för dagen

Hey! Första gången jag känner för att skriva lite här i bloggen.
Det kommer väl med tiden.
Har haft min första dag som vikarie idag, vilket har gått super!
Började jobba 8 och slutade 12, då det vill säga att det blev en lagomt kort dag;P
Nu längtar jag bara till denna vecka går mot sitt slut, för då blir det pauträsk med Andrea.
Känns bra att få göra något annat en dag oså, var längesen jag buggade nu så :)
Det värsta är bara att jag inte kommer ha någon kondition kvar men ja, får hoppas att det går bra ändå!
Får hoppas på att de är trevligt folk där borta också :P
Nä, nu ska jag slänga i mig lite mat och sedan ska jag tillbaka på centrum kl 14.00 för att få några inloggningsuppgifter.
Tar väl cirka en halvtimme.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0